۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

خبرنگاران تابناک سه ماه است حقوق نگرفته اند





کارکنان و روزنامه نگاران روزنامه تابناک که منعکس کننده نظرات محسن رضایی است، سه ماه است که حقوق دریافت نکرده اند.
کارکنان این روزنامه پیش از این در آذرماه سال جاری بعلت تعویق در پرداختی های خود اعتصاب کرده بودند.
به گزارش ندای سبز آزادی، روزنامه تابناک که بعد از اینکه آقای روح الامینی از روزنامه ملت ما رفت، شروع به انتشار کرد، سه ماه است که به کارکنان خود حقوق نداده است.
به گفته کارکنان این روزنامه بعد از رفتن روح الامینی مشکلات تازه ای برای این روزنامه ایجاد شد و محسن رضایی کاندیدای دائمی ریاست جمهوری که از مدیران اصلی این موسسه است، از پرداخت کمک مالی به روزنامه خودداری کرده است.
روزنامه نگارانی که در این روزنامه مشغول به کار هستند، طی ماه های اخیر همواره با تعویق حقوق خود را دریافت کرده اند و از دی ماه سال جاری تاکنون هیچ حقوقی به آنان پرداخته نشده است.
به گفته کارکنان این روزنامه در صورت هر گونه اعتراض و تقاضایی برای پرداخت حقوق معوقه، روزنامه نگاران تهدید به اخراج می شوند.
یکی از روزنامه نگاران تابناک ملت گفت: افرادی که ادعای مدیریت کشور را دارند و کاندیداهای دائمی هستند، چگونه از پس اداره یک بنگاه بر نمی آیند و پول روزنامه نگارا بیچاره رو با خیال راحت تعویق می اندازند. برای اینکه می دانند فرآیند شکایت از آنها هم طویل المدت است.
در گفت و گویی که خبرنگار ندای سبز آزادی با جمعی از روزنامه نگاران تابناک داشت آنان با انتقاد از استفاده ابزاری صاحبان قدرت از رسانه ها و راه اندازی روزنامه به منظور ایجاد تریبونی برای تبلیغات ریاست جمهوری گفتند: اگر آنها فکر می کنند که روزنامه تریبون خوبی است برای تبلیغات ریاست جمهوری، پس چرا به قواعداین صنعت تن نمی دهند؟ این عدالتی است که این آقا به شهروندان ایران وعده می داد؟ یا این آن چیزی است که در مناطره با احمدی نژاد پز می داد که ما در زمان جنگ کشور را اداره می کردیم.
چندی پیش نیز کارکنان وبسایت روزنامه تابناک اعتصاب کردند و مخاطبان وب‌سایت روزنامه تابناک با مراجعه به آدرس سایت مذکور با این اخطار روبرو می‌شدند: این پایگاه به دلیل اعتصاب کارمندان بخش وب سایت روزنامه تابناک تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.
گفته می شد که کارمندان وب‌سایت روزنامه تابناک به دلیل مشکلات مالی دست به چنین اعتصابی زده‌ بودند.
روزنامه ملت ما پیش از انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال جاری به تابناک تغییر نام داده است و این روزنامه همچون سایت تابناک از نظرات محسن رضایی حمایت می‌کند.
مدیر مسئول روزنامه تابناک محمد قادری و سردبیر آن سعید صدرائیان است. قادری پیش از این سردبیر سایت خبری-تحلیلی تابناک بود.
همچنین صاحب امتیاز روزنامه تابناک، مؤسسه فرهنگی “ملت تابناک ما” است که این مؤسسه هم به‌تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر