۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

بی‌خبری از وضعیت احمدرضا حائری





 با وجود گذشت بیش از یک هفته از بازداشت احمدرضا حائری، فعال سیاسی اصلاح طلب و برادر زندانی سیاسی سعید حائری هیچ گونه اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، هفته گذشته دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ماموران امنیتی ضمن مراجعه به منزل این فعال سیاسی، وی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
اکنون با وجود گذشت یک هفته از بازداشت احمدرضا حائری و علیرغم پیگیری‌های خانواده وی از مراجع قضایی، هیچ گونه اطلاعی از ایشان در دست نیست.
احمدرضا حائری از موسسین کانون دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، عضو سابق حزب مشارکت ایران اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب، متعاقب حوادث بند ۳۵۰ زندان اوین در روز پنج‌شنبه سیاه در اعتراض به ضرب و شتم و برخوردهای صورت گرفته با زندانیان بند ۳۵۰ به عنوان یکی از نمایندگان خانواده زندانیان در تجمعات مقابل دادستانی تهران و نهاد ریاست جمهوری شرکت نمود که در پی آن ماموران امنیتی با مراجعه به منزل وی، ایشان را از شرکت در تجمعات منع کردند و در پی آن دوشنبه هفته گذشته احمدرضا حایری از سوی ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر