۱۳۹۳ مرداد ۲۲, چهارشنبه

کارگران «هفت تپه» برای سومین بار در هفته جاری تجمع کردند





 تجمع اعتراضی کارگران کارخانه نی شکر هفت تپه که صبح روز شنبه (۱۸مردادماه) در مقابل ساختمان اداری این واحد صنعتی آغاز شده بود، دیروز و امروز نیز ادامه یافت.
به گزارش هرانا، به نقل از ایلنا یکی از کارگران این کارخانه درباره اعتراض امروز خود و همکارنش گفت: از آنجا که مسئولان مربوطه تا این لحظه پاسخ قانع کننده‌ای به خواسته‌های صنفی کارگر ان کارخانه هفت تپه نداده‌اند، اعتراضات صنفی کارگران همچنان ادامه دارد. او با بیان اینکه کارخانه نی شکر هفت تپه دچارسوء مدیریت است و کارفرما در کارخانه حضور فیزیکی ندارد، تصریح کرد: با وجود آنکه در سه روز گذشته ما با برگزاری تجمعات اعتراضی خواستار دریافت حقوق معوقه و پرداخت بیمه تامین اجتماعی در ماه‌های خرداد و تیر هستیم، هنوز کارفرما و مدیران کارخانه در جمع معترضین حاضر نشده اند.
وی افزود: با وجود آنکه کارفرما هر ماه بابت پرداخت بیمه تامین اجتماعی مبلغی را از حقوق کارگران کسر می‌کند اما طی دو ماه گذشته حق بیمه به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.
وی اضافه کرد: کارگران معترض علاوه بر دریافت حقوق خواهان تسویه حساب کامل کارفرما با سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه کارگران هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر