۱۳۹۱ دی ۲, شنبه

انتقال سید احمد رضا احمدپور به بیمارستان









سید احمدرضا احمدپور روحانی منتقد در پی وخامت وضع جسمی به بیمارستان بهشتی قم منتقل و بستری گردید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پنج شنبه شب ۳۰ آذر سید احمد رضا احمدپور زندانی سیاسی که به مرخصی آمده بود با بد شدن اوضاع جسمانی به بیمارستان منتقل شد.
آقای احمدپور در پی عارضه قلبی که شب گذشته به وی دست داده بود با تنگی نفس روبرو شده و به بیمارستان بهشتی قم منتقل شد وی در حال حاضر زیر دستگاه اکسیژن قرار دارد.
احمدپور که چند شب پیش جهت ادامه درمان خود به مرخصی آمده بود به علت فشارهای ناشی از زندان در دوران حبس دست به اعتصاب غذای ۱۸ روزه زده بود که در ادامهٔ آن مسئولین دادگاه ویژه روحانیت با رسیدگی به خواسته‌هایش خواستار شکستن اعتصاب غذای وی شوده بودند.
آقای احمدپور بنا به دستور پزشک قانونی و متخصص می‌بایستی به دور از زندان و استرس قرار داشته باشد اما علیرغم تمام این تاییدیه‌ها ماه گذشته با انتقال نا‌بهنگام وی به زندان پارسیلون خرم آباد و عدم اجازه درمان وی و دسترسی به دارو در چند روز اول در زندان خرم آباد باعث تشدید بیماری وی و همین طور احیای ریوی و قلبی شد.
احمدپور به خاطر برخورد ماموران زندان و قانون شکنی دادگاه ویژه روحانیت دست به اعتصاب غذا زد که این اعتصاب غذا باعث تشدید بیماری وی شد.
وی در حال حاضر تحت مراقبتهای ویژه می‌باشد بنا به گفته پزشکان می‌بایست زود‌تر از این‌ها برای درمان اقدام می‌شد ولی با مخالفت مسئولین این اقدام تا روز گذشته میسر واقع نشده بود.
احمد‌پور روحانی منتقد و پژوهشگر حوزه، وبلاگ نویس، اعضای جبهه مشارکت و از شاگردان ایت الله منتظری در حال سپری کردن دومین دوره محکومیت خود به مدت ۳ سال حبس در تبعید و ده سال تبعید محل زندگی به خاطر نوشتن نامه‌ای به رئیس سازمان ملل می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر