۱۳۹۱ دی ۲, شنبه

کارگران کارخانه آزمایش بیش از هشت ماه حقوق نگرفته اند









جمع اعتراضی کارگران کارخانه آزمایش که دو روز پیش در کارخانه و در دفتر مدیر عامل این کارخانه صورت گرفته بود، روز گذشته همان گونه که گفته می‌شد به ساختمان اصلی هلدینگ پیام کشیده شد و کارگران معترضی که بیش از هشت ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، امروز دعوت ناهار مدیران شرکت را نپذیرفتند، چرا که خانواده‌هایشان گرسنه هستند.
بنا به گزارش تابناک، روز گذشته نیز تجمع و اعتراض کارگرانی که بیش از هشت ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، ادامه داشت و این بار در جلوی ساختمان هلدینگ پیام، این تجمع اعتراضی چند ساعت به طول انجامید. دیروز در این تجمع، درخواست کارگران، مستقیم به گوش اعضای هیأت مدیره شرکت "پیام" رسیده؛ اما گویا آنان باز هم بدون پاسخی قانع کننده، روانه منزل خود شده‌اند؛ جایی که به اذعان خودشان زن و فرزندانشان گرسنه هستند.
بر پایه این گزارش، در میان اعتراض کنندگان به وضعیت کارخانه افرادی نیز دیده می‌شدند که جزو بازنشستگانی بودند که اکنون حقوق بازنشستگی خود را آن هم با رقم‌های ناچیز (نزدیک ۵۰۰ هزار تومان) دریافت نکرده‌اند. نکته جالب این که این افراد تنها مسأله کارخانه را موضوع دریافت حقوق خود نمی‌دانند، بلکه سخن از مسائلی ریشه‌ای‌تر به میان می‌آورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر