۱۳۹۱ آذر ۲۹, چهارشنبه

خودداری اسدالله هادی از انجام ملاقات با خانواده








 روز دوشنبه اسدالله هادی زندانی سیاسی بند ۳۵۰ نیز در اعتراض به برخوردهای دادگاه انقلاب با همبندیانش از انجام ملاقات با خانواده خود خودداری کرد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در اعتراض به برخوردهای رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با دو تن از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ بنامهای علی معزی و وحید اصغری که منجر به انتقال ایشان به سلول انفرادی و ممنوعیتشان از ملاقات شده بود، اسدالله هادی نیز روز دوشنبه با وجود حضور خانواده در سالن ملاقات از انجام ملاقات خودداری کرد.
این دومین هفته پیاپی است که این زندانی سیاسی در اعتراض به برخوردهای قاضی شعبه ۱۵ با همبندیانش از رفتن به ملاقات سرباز می‌زند.
طی خبری که روز پیش منتشر شد، مجید اسدی در اعتراض به این برخورد‌ها به مدت یک هفته دست به اعتصاب غذا زده است و غلامرضا خسروی سوادجانی نیز دوهفته است که از انجام ملاقات با خانواده‌اش باوجود حضور ایشان در سالن ملاقات زندان خودداری کرده است.
گفتنی است، علی معزی بدلیل اینکه دادگاه خود را عادلانه، قانوی و مشروع نمی‌‎دانست، سه بار از رفتن به دادگاه قاضی صلواتی امتناع کرد و سپس به سلول انفرادی منتقل و پس از بازگشت به بند عمومی ممنوع الملاقات گردید.
وحید اصغری نیز عدم صلاحیت دادگاه و سوء استفاده صلواتی از حضور فیزیکی متهم برای حکمهای از پیش تعیین شده و نیز اجبار به پوشیدن لباس زندان و دستبند را علت امتناع خود از حضور در جلسه دادگاه عنوان نمود و به همین جرم به مدت یک هفته به سلول انفرادی منتقل و پس از بازگشت ممنوع الملاقات گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر