۱۳۹۲ خرداد ۹, پنجشنبه

جمع‌آوری ‌ ۲۸۰۰ دستگاه ماهواره در زنجان

 






رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان زنجان از اقدام پلیس در جمع‌آوری تجهیزات دریافت ماهواره طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: در این ایام ۲ هزار و ۸۴۶ دستگاه ماهواره جمع‌آوری شده است.
بنا به گزارش فارس، بهروز آقاجانلو در جلسه ستاد امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندی استان زنجان عملکرد نیروی انتظامی را در این دو حوزه، درون سازمانی و برون سازمانی دانست و اظهار داشت: رعایت موارد مربوط به حوزه حجاب و عفاف درون سازمانی مسئول ویژه خود را در نیروی انتظامی دارد.
وی افزود: اقدامات مربوط به رعایت حجاب و عفاف در بخش درون سازمانی در پلیس امنیت اخلاق انجام می‌شود.
رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان زنجان اقدام اولیه پلیس در بخش برون سازمانی حجاب و عفاف را تاکید بر ارشاد اعلام کرد و گفت: تذکر لسانی یا همان امر به معروف از رایج ترین اقدام پلیس در این مورد است.
آقاجانلو نظارت بر مظاهر بی‌اخلاقی را در جامعه مستمر برشمرد و اضافه کرد: این نظارت در اماکن برون شهری هم صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: پلیس بر اماکن ارائه قلیان و یا هر مکانی که بد‌اخلاقی‌های ظاهری و پوششی در آنها دیده می‌شود نظارت می‌کند.
رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان زنجان از اقدام پلیس در جمع‌آوری تجهیزات دریافت ماهواره طی چند روز اخیر اشاره و ادامه داد: در این ایام ۲ هزار و ۸۴۶ دستگاه ماهواره جمع‌آوری شده است.
وی بر پاکسازی اماکن از تجهیزات دریافت ماهواره تاکید کرد و افزود: در این باره با نصاب‌ها هم برخورد می‌شود.
آقاجانلو تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در بحث حجاب و عفاف وضعیت بسیار مطلوبی دارند و جز موارد اندک مواردی از بدحجابی در آنها مشاهده نمی‌شود.
رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان زنجان اجرای درست طرح حجاب و عفاف را نیازمند همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی دانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر