۱۳۹۲ تیر ۱۶, یکشنبه

تبعید مهدی معتمدی‌مهر به زندان رجایی شهر کرج







مهدی معتمدی مهر که از اسفند ماه سال گذشته در بند امنیتی اوین در بازداشت به سر می‌برد، امروز به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده است.
بنا به گزارش تارنمای میزان خبر، این فعال سیاسی روز ۲۶ اسفند سال گذشته پس از بازرسی منزل و ضبط بسیاری از وسایل بازداشت و به زندان اوین منتقل شد و تا کنون در بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین به سر می‌برده است.
او پیش از این در فروردین ۸۸ به بهانه‌ نقش داشتن در تنظیم و انتشار بیانیه درخواست نظارت بین‌المللی در انتخابات دهم ریاست جمهوری به مدت ۴۵ روز و در دی ماه ۸۸ نیز به اتهام شرکت در تجمع روز عاشورا دو ماه بازداشت شد، و در دادگاه به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.
مهدی معتمدی مهر، عضو دفتر سیاسی و مسئول کمیته‌ آموزش نهضت آزادی در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات، ضمن اشاره‌ صریح به ضرب و شتم خود در دوران بازداشت، از استمرار رفتار غیرقانونی بازجویان آن وزارتخانه پس از آزادی و اعمال فشارهای روانی در برخورد با خود و سایر اعضای نهضت آزادی ایران انتقاد کرده بود.
ورود به حوزه‌ خصوصی زندگی فردی، توهین، افترا، تهدید به مرگ از جمله موارد فشارهای روانی است که معتمدی مهر در این نامه افشا کرده و از "باز تولید خط سعید امامی و رویکردی در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی" خبر داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر