۱۳۹۲ مرداد ۲۸, دوشنبه

نامه جمعی از کارکنان بانک تجارت به حسن روحانی







جمعی از کارکنان بانک تجارت در نامه ای خطاب به حسن روحانی از وی خواستار ایجاد فضای تغییر و حذف مدیران وارداتی به بانک و بازگرداندن بانک به مدیران خود شدند.
ایشان در طی نامه خود ابراز داشتند: "حضور مدیران سیاسی که با رانتهای متفاوت دارای مدرک دکتری که هیچ سبقه و‌شناختی از نحوه کار بانک‌ها نداشته‌اند و استخدام بسیاری از بستگان نسبی و سببی در بانک در این ۸ ساله باعث ایجاد یک گروه متصل با هدف واحد حذف نیروهای زبده و توانمد از ساختار مدیریتی بانک و جایگیزینی آن با یکی از آشنایان باعث ایجاد نخوت و سستی فراگیری در سیستم کاری بانک تجارت شده است."
متن کامل این نامه که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته را در زیر می‌خوانید:
ریاست محترم جمهوری ایران
جناب دکتر حسن روحانی
اکنون که پس از ۸ سال سرازیری اقتصاد ایران سکان هدایت کشور با رای معنا دار مردم در دستان توانمند شما قرار گرفته است و در این وانفسای سهم خواهی و ارتباط گیری بسیاری از مدیران و مسئولانی که خود در نابودی اقتصاد این کشور سهم به سزایی داشته‌اند جهت ابقا و یا پیشرفت در ساختار مدیریتی، ما جمعی از کارکنان بانک تجارت درخواست داریم مواردی را به اطلاع شما برسانیم امید است که تصمیم گیری و ایجاد فضای مثبت از سوی شما امید بخش فردای بانک فردا باشد.
الف – بانک تجارت از سال‌ها پیش به عنوان یک بانک سیاسی با کوچک‌ترین تغییری در بنیان سیاسی کشور شاهد تغییرات بسیاری بوده است، سرازیر شدن مدیران غیر بانکی و بدون شناخت که در طنز کلام جنابعالی بدون بلیط سوار شده‌اند باعث تنزل جایگاه این بانک در کشور شده‌اند.
ب – حضور مدیران سیاسی که با رانتهای متفاوت دارای مدرک دکتری که هیچ سبقه و‌شناختی از نحوه کار بانک‌ها نداشته‌اند و استخدام بسیاری از بستگان نسبی و سببی در بانک در این ۸ ساله باعث ایجاد یک گروه متصل با هدف واحد حذف نیروهای زبده و توانمد از ساختار مدیریتی بانک و جایگیزینی آن با یکی از آشنایان باعث ایجاد نخوت و سستی فراگیری در سیستم کاری بانک تجارت شده است.
ج – حضور حلقه‌های فکری و هماهنگ حلقه کرمان با سر دسته‌ای آقای دکتر فلاح حلقه اصفهان با سر دسته‌ای آقایان دکتر داوری و دکتر راعی که هر یک با سهم خواهی و تغییر در چیدمان مدیران و جدیدا با اتحاد با یکدیگر نه تنها در ساختار مدیریتی بانک بلکه در تمام شرکتهای زیر مجموعه بانک نیز نفوذ نموده‌اند که با تغییرات ایجاد شده بعید است به سادگی امکان تغییر در این ساختار وجود داشته باشد.
د – انتصاب مدیران به فرموده در بخشهای مختلف از جمله تغییرات گسترده در بخشهای تاثیرگذار بانک به شرح زیر:
مهدی راعی معاون مدیر عامل در منابع انسانی (در حال حاضر عضو هیات مدیره) برادر دکتر رضا راعی
علی حسنانی معاونت بین الملل بانک
مجتبی جعفری معاونت فناوری اطلاعات
کوروش معدلت معاونت اعتباری و حقوقی
بهمن کمائی رستمی مدیریت امور اجرایی و فناوری اطلاعات
سید هادی سجادی مدیریت امور بانکداری متمرکز و توسعه خدمات الکترونیک
محمد نجار فیروزجائی اداره مطالعات ریسک و برنامه ریزی استراتژیک
علیرضا عاطفی فر مدیریت امور استان‌ها
محمدرضا غفوری مدیر روابط عمومی
مجتبی حسینی نیا رئیس اداره توسعه سرمایه‌های انسانی
رضا قربی رئیس اداره کار‌پردازی
محمد دارابیان رئیس اداره امور مدیران
محمد سعید کاظمی اداره مهندسی و املاک
اسداله جلال آبادی رئیس اداره سرمایه گذاری
مرتضی نصرتی بازرس مدیر عامل
محمد نورعی عضو هیات مدیره شرکت آهوان
بیتا شایگانی رئییس مرکز آموزش علمی کاربردی بانک تجارت
حسن مقیمی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت
علی رضا عسکری مارانی نایب رئییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت
مهدی حنطه عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و ساختمانی تجارت
سید حمید موسوی مدیر عامل شرکت خدمات تجارت
و ….
با توجه به این مطالب بدینوسیله خواستار ایجاد فضای تغییر و حذف این مدیران وارداتی به بانک و بازگرداندن بانک به مدیران خود بانک می‌باشیم. ­­­
جمعی از کارکنان بانک تجارت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر