۱۳۹۲ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

یک نفر در زندان وکیل آباد اعدام شد





جوان ۲۸ ساله ای که ۶ سال قبل با همدستی یکی از دوستانش زن و شوهری را به قتل رسانده بودند در زندان مرکزی مشهد به دار  آویخته شد.
به گزارش خراسان، ساعت ۵ بامداد هفتم اسفند سال ۱۳۸۴ خبر آتش سوزی منزلی در روستای میامی به مرکز فوریت های پلیسی و آتش نشانی گزارش شد. پس از اطفای آتش ناگهان جسد مرد ۴۰ ساله و همسر ۳۶ ساله اش که سوخته بودند نمایان شد و بدین ترتیب تحقیقات پلیس با دستورات قاضی ویژه قتل عمد درباره چگونگی وقوع جنایت آغاز شد.
بررسی ها نشان می داد: زوج مذکور ابتدا با ضربات شیء نوک  تیز به قتل رسیده اند و سپس اجساد آنان به آتش کشیده شده است.این گزارش حاکی است: کارآگاهان با پیگیری سرنخ های به دست آمده به یکی از بستگان نزدیک مقتولان ظن بردند که در شب حادثه به همراه دوستانش وارد منزل آنان شده بود. پس از آن که متهمان در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند اعتراف کردند که به خاطر برخی اختلافات زوج جوان را کشته اند.
با تکمیل پرونده ۲ متهم به خاطر ارتکاب جنایت به قصاص نفس محکوم شدند که رای صادره پس از تایید دیوان عالی کشور و برای اجرای حکم، به یکی از شعب اجرای احکام دادگستری خراسان رضوی ارسال شد.
گزارش خراسان حاکی است: پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم و استیذان از رئیس قوه قضاییه، یکی از محکومان این پرونده که ۲۸ سال سن داشت، صبح روز چهارشنبه گذشته با حضور مسئولان اجرای احکام و پزشکی قانونی در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت و به مجازات رسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر