۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

غلامرضا خسروی جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شد










خانواده این زندانی سیاسی آخرین ملاقات را انجام داد

غلامرضا خسروی زندانی سیاسی محکوم به اعدام صبح روزجاری جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شد و خانواده‌اش برای آخرین ملاقات فراخوانده شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز جاری شنبه ۱۰ خرداد ماه غلامرضا خسروی سوادجانی زندانی سیاسی محکوم به اعدام که به تازگی به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود از بند قرنطینه این زندان به سلول انفرادی منتقل شد تا حکم اعدام در موردش به اجرا درآید.
مسئولین زندان از وی خواستند به خانواده خود بخصوص همسر و مادرش اطلاع دهد تا برای ملاقات خارج از روز و ساعت معمول زندانیان، به ملاقاتش بیایند.
یکی از نزدیکان وی که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: «اینکه غلامرضا خسروی را خارج از روز معمول ملاقات دادند ثابت می‌کند که قرار است حکم اعدام وی به اجرا درآید. حتی بعد از اینکه یک‌سری از اعضای خانواده با غلامرضا خسروی ملاقات کردند به ایشان گفته شد هرکس دیگر از خانواده که می‌خواهد ملاقات کند نیز زنگ بزنید تا بیاید.»
وی در ادامه تاکید کرد: «غلامرضا خسروی از صبح امروز به سلول انفرادی منتقل شده است.»
گفتنی است، پیش‌تر یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفته بود: «علوی سربازجوی وزارت اطلاعات پس از حادثه پنج‌شنبه سیاه بند ۳۵۰ غلامرضا خسروی را تهدید کرد که حکم اعدامش را اجرا خواهد کرد.»
آقای خسروی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ است که سال ۸۶ در کرمان بازداشت و به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران به ۳ سال حبس تعزیری و ۳ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود اما در حین سپری کردن این محکومیت، در یک فرایند غیرقانونی پرونده‌اش مجدداً به جریان افتاد و به اتهام محاربه، به اعدام محکوم شد. این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر