۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

نامه مادر غلامرضا خسروی به احمد شهید





مادر غلامرضا خسروی زندانی محکوم به اعدام که جهت اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل شده طی نامه‌ای به احمد شهید می‌گوید: «جان غلامرضا درخطر است وجان من هم به او بسته است، از شما تقاضا می‌کنم که غلامرضا را به من و خانواده‌اش برگردانید. او همسر و یک پسر ۱۷ ساله هم دارد.»
متن کامل این نامه را که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته در زیر می‌خوانید:
من خانم بیگم یادی؛ ۷۱ ساله؛ مادرغلامرضا خسروی سوادجانی زندانی سیاسی محکوم به اعدام درزندان رجائی شهر می‌باشم.
به غلامرضابه خاطر کمک ناچیزمالی به شبکه تلویزیونی خیلی ظلم شده، ‌۱۲۰۰ روز زندان انفرادی کشیده و به او حکم اعدام داده‌اند که تایید هم شده است. مسئولان ایران هم اصلا به فکر من و خانواده‌اش نیستند
امروز ۳۱ می‌۲۰۱۴ غلامرضا را به انفردی منتقل کرده‌اند و از ما خواسته شده که به ملاقات او برویم که خیلی‌ نگران کننده است.
جان غلامرضا درخطر است وجان من هم به او بسته است، از شما تقاضا می‌کنم که غلامرضا را به من و خانواده‌اش برگردانید. او همسر و یک پسر ۱۷ ساله هم دارد.
بیگم یادی – خرداد ۱۳۹۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر