۱۳۹۳ خرداد ۳۰, جمعه

بیست روز بی‌خبری از صبا آذرپیک





باوجود گذشت ۲۰ روز صبا آذرپیک روزنامه نگار اصلاح طلب موفق به تماس با بستگان خود نشده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبا آذرپیک صبح روز چهارشنبه ۷ خردادماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
این خبرنگار اصلاح طلب تا کنون هیچ تماسی با بستگان خود نداشته و تنها یکبار فردی که خود را از وزارت اطلاعات معرفی میکرد خبر سلامتی وی را به‌صورت تلفنی به خانواده‌اش داده است.
مادر صبا آذرپیک در فیسبوک خود نوشت: “امروز ٢٠ روز تمام است که از صبا خبری ندارم و بیش از یک هفته است که وکیل صبا در خواست ملاقات داده اند که هنوز موفق نشدند، بازپرس به وکیل گفته تبلیغ علیه نظام است، خوب دیگه باید چیزی بگن تا ظلم شده به صبا و خانواده رو ، بتونند توجیح کنند، از سه ماه پیش به صبا گفته بودن میخوان آخر اردیبهشت و یا اول خرداد دوباره بگیرند، من از صبا خواستم که از ایران برود، ولی باز هم او دل از وطنش نکند و ماند، نمیدانست که این بار توسط دشمنان بظاهر دوست و همدست با ……. پرونده سازی خواهند کرد، انهایی که احساس خطر میکردن و موقعیتشونو از دست میدادند، و برایشان بسیار گران تمام میشد و چاره را در شکایت از صبا و متوسل شدن به دوستان قدیمی خود دیدن تا از دست صبا راحت شوند و صبا رو گوش مالی داده باشند، من بار ها نسبت به بعضی از افراد ، به اصطلاح دوست، به صبا هشدار داده بودم ، ولی صبا هیچوقت قبول نمیکرد. اقای ……. اخرش چی؟ ببینم بعد از پاپوش و اتهامهای ناروا به صبا، به اهداف خود خواهی رسید؟ بعد از شکایت و مخفی کردن مطالبت بر علیه صبا، میتوانی دوباره سر بلند کنی و اسمتو بزبان بیاری؟ میتونی دست بلند کنی و فریاد بزنی من اخر نامردای دنیا هستم؟ برای من و صبا این هم میگذرد ولی عذابش برای شما تا اخر دنیا ادامه دارد و هیچوقت تموم شدنی نیست.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر