۱۳۹۳ مرداد ۲۴, جمعه

سه زندانی در زندان مرکزی بندرعباس اعدام شدند





طی هفته گذشته سه زندانی در محوطه زندان مرکزی بندرعباس از طریق چوبه دار اعدام شدند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، سحرگاه سه شنبه ۲۱ مردادماه، حکم اعدام ۲ نفر به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف و یک نفر به اتهام قتل عمدی در محوطه زندان مرکزی بندرعباس اجرا گردید.
متهم اول (ی-ح) ۴۸ ساله بود که به ادعای این منبع به اتهام اغفال اطفال به بهانهٔ کمک جهت جابجایی کارتون‌های جوراب و شرب خمر و تجاوز به آن‌ها به پای چوبه دار رفت. حکم وی در شعبه اول دادگاه کیفری استان هرمزگان و تایید شعبه ششم دیوانعالی کشور و با تنفیذ ریاست قوه قضائیه اجرا گردیده است.
متهم دوم (ی-ر) نام داشت که به اتهام آدم ربایی با موتورسیکلت، تهدید وتجاوز به عنف به پای چوبه دار رفت. حکم (ی-ر) توسط شعبه اول دادگاه کیفری استان صادر و در شعبه چهارم دیوانعالی کشور به تایید رسید و پس از تنفیذ ریاست قوه قضائیه به مورد اجرا درآمد.
سومین متهم که به پای چوبه دار رفت (م-ت) نام داشت که به اتهام قتل عمد با سلاح سرد به مرگ محکوم شده بود. حکم وی از سوی شعبه اول دادگاه کیفری استان صادر و در شعبه هفدهم دیوانعالی کشور به تایید رسید و با تنفیذ ریاست محترم قوه قضاییه، با حضور اولیاء دم مقتول در محوطه زندان مرکزی بندرعباس اجرا گردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر