۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

به زهرا رهنورد اجازه حضور در مراسم ترحیم پدرش داده نشد









مراسم ختم پدر زهرا رهنورد عصر روز سه‌شنبه در حالی برگزار شد که زهرا رهنورد و میرحسین موسوی از حضور در مراسم ترحیم محروم بودند.
بنا به گزارش تارنمای کلمه، مراسم ختم صادق کاظمی، پدر زهرا رهنورد روز سه شنبه ۱۲ دی ماه در مسجد امام حسن مجتبی در منطقهٔ نارمک تهران برگزار شد.
در این مراسم که حضور نیروهای به امنیتی در آن مشهود بود، خانم فاطمه کروبی، جمعی از مشاوران میرحسین موسوی، تعدادی از فعالان سیاسی و خانواده‌های آنان نیز حضور داشتند.
همچنین این گزارش حاکی از حضور پر شمار نیروهای امنیتی مانند روز تشییع جنازه به همراه دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری و همچنان تعداد زیادی لباس شخصی در بین شرکت کنندگان در مراسم است.
زهرا رهنورد و میرحسین موسوی نه تنها اجازهٔ شرکت در مراسم تشییع پیکر و ترحیم را نیافته بلکه در این مدت امکان برقراری تماس با دختران خود را نیز مانند ماه‌های گذشته نداشته‌اند. در روزهای اخیر دختران میرحسین حتی موفق به تماس و گفت‌و‌گو با مادر عزا دار خود نشدند.
پیش‌تر نیز همین منبع گزارش داده بود که مراسم ختم صادق کاظمی، پدر زهرا رهنورد، که قرار بود در مسجد حجت ابن الحسن تهران برگزار شود پس از مخالفت نیروهای امنیتی به مسجدی دیگری در نارمک منتقل شد.
بر اساس این گزارش به خانوادهٔ صادق کاظمی اعلام شده است که سخنران و مداح را نیز باید خود ماموران امنیتی تعیین کنند.
گفتنی است، صادق کاظمی، پدر زهرا رهنورد صبح روز جمعه فوت کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر