۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۰, سه‌شنبه

محرومیت مجدد نشر "کویر" از حضور در نمایشگاه کتاب تهران








 انتشارات غیر دولتی "کویر"، برای سومین سال متوالی توسط وزارت ارشاد از شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال محروم شد.
بنا به گزارش تارنمای جرس، انتشارات کویر با ۲۴ سال سابقه فعالیت از ناشران تاثیر گذار ایران و ناشر آثار برجسته‌ای از نویسندگان و اندیشمندان ایرانی از جمله: محسن کدیور، احمد صدری، حمیدرضا جلایی‌پور، هاشم آقاجری، رضا علیجانی، مرتضی کاظمیان، صالحی نجف آبادی، سروش دباغ و سید حسین مدرسی طباطبایی... است.
همچنین در سالهای گذشته آثاری از انتشارات کویر به مراحل نهایی انتخاب کتاب سال و کتاب فصل رسیده است، نظیر مقدس و عرفی اثر رونالد اینگلهارت، و کتابهای بحران آگاهی و تکوین روشنفکری در ایران، مفاهیم قدیم اندیشه جدید تالیف دکتر حسین آبادیان و... و چندین کتاب ارزشمند منتشر شده که از کتابهای درسی و مرجع در دانشکده‌های علوم انسانی سراسر کشور است که به چاپهای دهم ودوازدهم رسیده است.
محمد جواد مظفر موسس و بنیانگذار انتشارات کویر در وقایع پس از انتخابات دو روز پس از عاشورای ۸۸ دستگیر وبه مدت ۶۲ روز در سلول انفرادی بند ۲۴۰ اوین تحت بازجویی بود. وی سال ۹۰ با تحمل یک سال محکومیت در بند ۳۵۰ اوین بسر برد.
انتشارات کویر از مردم در خواست نموده در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در روزهاى ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت با حضور در محل انتشارات کویر و خرید حداقل یک جلد کتاب با آن انتشارات همراهی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر