۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

دادستانی: مغایرت ”تانگوی تخم مرغ داغ“ با شئونات اسلامی





دادستانی تهران با انتشار بیانیه ایی در مورد توقیف نمایش تانگوی تخم مرغ داغ توضیح داد برخی صحنه‌های نمایش مذکور با شؤون و موازین اسلامی و عفت عمومی مغایرت دارد.
به گزارش ایسنا، در بیانیه دادستانی آمده است: “در بسیاری از صحنه‌های تئاتر مورد اشاره، افزون بر صحنه‌های نامناسب که به طور عمده توسط بازیگر زن اجرا می‌شود، الفاظ رکیک و اظهارات خلاف موازین اسلامی و عفت عمومی به کار گرفته شده که احساسات عمومی را جریحه‌دار می‌نماید.”
دادستانی هم چنین در این بیانیه اعلام کرده به وزارت ارشاد تذکر و اخطار لازم داده شده بود اما با بی توجهی آنها مواجه شده است.
روابط عمومی دادستانی تهران خاطرنشان کرد در گام اول مسئولان نهادها و سازمان‌های متولی اصلی فرهنگ کشور مسئول برخورد با این‌گونه امور هستند و باید پاسخگوی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های فعالیت خود در این زمینه باشند و اگر چنان‌چه آن‌ها به وظایفشان عمل کنند نیازی به برخوردهای قضایی نخواهد بود. بدیهی است توقیف و بازداشت نه تنها اختیار بلکه از وظایف مسلم مراجع قضایی است و اقدامات قضایی زمانی صورت می‌گیرد که مسئولان مربوطه در انجام وظایف محوله مسامحه ‌نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر