۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

تجمع کارگران شرکت واحد در تهران





کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در اعتراض به عملکرد تعاونی مسکن مرکزی این شرکت در مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.
یکی از نمایندگان کارگران با اعلام این خبر به ایلنا گفت: حدود ۷۰ کارگر شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه صبح امروز (یکشنبه ۲۵ خرداد) در اعتراض به عملکرد تعاونی مسکن مرکزی این شرکت در مقابل ساختمان شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت تجمع کردند.
وی با اشاره به اعتبار هنگفتی که کارگران در اختیار تعاونی مسکن مرکزی قرار داده اند، افزود: این شرکت تعاونی برای پروژه های ساختمانی سپیدار ۲ و ۳ از هر کدام از کارگران بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان هزینه دریافت کرده اما با گذشت یکسال از موعد تحویل این پروژه ها، هنوز خانه ای به کارگران تحویل داده نشده است.
این نماینده کارگری با اشاره به وضعیت مشابه تعدادی دیگر از کارگران شرکت واحد در پروژه های ساختمانی سهیل و پرند که حدود ۳ سال از موعد تحویل آنان می گذرد، از عملکرد تعاونی مسکن مرکزی این شرکت انتقاد کرد.
وی در پایان تصریح کرد: به نظر می رسد به جای آنکه تعاونی مسکن مرکزی به خانه دار شدن کارگران شرکت واحد کمک کنند، کارگران به کمک این بنگاه اقتصادی آمده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر