۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

نامه ای از زندانیان عقیدتی زندان رجایی شهر به علمای اهل‌سنت





حامد احمدی، کمال مولایی، جمشید دهقانی و جهانگیر دهقانی صبح روز شنبه جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده و آخرین ملاقات با خانواده نیز به ایشان داده شد.
مسئولین به خانواده ایشان گفته‌اند حکم اعدام این چهار نفر ساعت ۴ صبح روز یک‌شنبه به مورد اجرا در خواهد آمد.
متن کامل این نامه را در زیر می‌خوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله واله وصحبه ومن والاه واشهدان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا عبده ورسوله اما بعد السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته (و من أحسن دینا ممن أسلم وجهه لله و هو محسن واتبع ملة ابراهیم حنیفا و اتخذ الله ابراهیم خلیلا)نساء۱۲۵
ما زندانیان اهل سنت زندان رجایی شهر بخاطر تبلیغ عقیده اهل‌سنت و دفاع از صحابه کرام رسول الله صلی الله علیه و سلم و امهات المومنین رضوان الله تعالی علیهم اجمعین چندین سال است که در زندانها و سلولهای انفرادی وزارت اطلاعات محبوس هستیم و هر روز زیر شدیترین شکنجه های روحی و روانی قرار داریم و هر چند مدت یکبار، چندین نفر از ما را با زور اسلحه و تهدید به پای چوبه دار میبرند و آنها را اعدام میکنند.
امروز نیز دوباره رژیم ایران مجددا چهار نفر از همبندیان ما را به اسامی حامد احمدی، کمال ملایی، جمشید و جهانگیر دهقانی که به خاطر دین و دفاع از اسلام چندین سال است که در زندان هستند را به سلولهای انفرادی منتقل نموده و میخواهند آنان را نیز همچون برادران دیگرشان اعدام کنند.
به چه جرمی؟ به جرم دفاع از عقیده اهل‌سنت و رسول خدا صلی الله علیه و سلم و صحابه کرام ایشان رضوان الله تعالی علیهم اجمعین!!.
بله اینان جوانانی بودند که در راه دین؛ مسلک صحابه رسول خدا صلی الله علیه و سلم را طی کردند که اسلام فقط اسم و رسم خالی نباشد.
اینان جوانانی بودند که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه زحمات و دردهای شدیدی متحمل شدند اما بحمدالله هیچ گونه تنزل و عقب نشینی از عقیده خود نکردند تا مبادا جوانان و کسانی که ایشان را الگوی خود قرار داده بخاطر تنزل ایشان ناامید شوند.
اینان جوانانی بودند که در تمام مراحل اسارت و در زندانهای رژیم دست از تبلیغ توحید و یکتاپرستی برنداشته و شب و روز مشغول دعوت مردم به راه حق بودند (انهم فتیة امنوا بربهم.. اما متاسفانه جلادان رژیم،تاب تحمل این همه مقاومت و ایثار را نداشتند و در نهایت امروز صبح مورخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ این چهار جوان صادق (نحسبهم کذلک ) را با زور از بند خارج کرده که آنها را اعدام کنند و ما از شما علمای اسلام خوستاریم که نهایت جهد و تلاش خود را به کار بگیرید ومانع از اجرای احکام اعدام این جوانان و جوانان دیگری که سرنوشتی مشابه به آنان را دارند شوید.
خداوند در سوره مبارکه ال عمران ایه۲۱میفرماید: (…کسانی که به ناحق پیامبران را می کشند ومردمی را که به عدالت فرمان می دهند، به قتل میرسانند آنها را به عذابی دردناک بشارت ده)
همانگونه که شما بهتر از ما به کلام خدا اشراف علمی و نظری دارید در این ایه خداوند عذاب دردناکی را برای کسانی قرار داده که به آیات خدا کافر شده و نبیین و آمران بالمعروف رابه ناحق میکشند.
مباداکه کراهیت موت وحب دنیاشما را از تفکر و تدبر در این آیات بازداشته و راضی به سکوت در این موارد شوید که سکوت علما در این موارد امری ناخوشایند و نابجا است.
شما علمهای این دینید،شما مظاهر بارز اسلامید، مبادا درقبال این همه جنایات سکوت کرده تا این ظالمان میدان راخالی از قهرمانان و پهلوانان ببینند و هرجنایتی را که میخواهند درقبال توحید و موحدان انجام دهند.
چه حقی بالاتر از توحید و یکتاپرستی و چه حقی بالاتر ازدفاع از موحدان و یکتاپرستان وداعیان و مبلغان توحید و چه سکوتی بدتر ازسکوت در مقابل ظلم و قتل و اعدام موحدین و یکتاپرستان.
رسول خدا میفرماید(من رای منکم منکرا فلیغیره بیده فان لم یستطیع فبلسانه…) شما اکنون مظاهر اسلامید و تمام مسلمین منتظر بیانات وخطابه های شما هستند. شما اگر امروز میبنید که باطل و خرافات به جای توحید؛ و ظلم به جای حق نشان داده میشود و داعیان واقعی توحید یکی پس ازدیگری به وسیله این ظالمان شهید میشوند لذا بر شما واجب است که درصورت توان حداقل بازبان و خطابه، حق را برای مردم روشن کنید.
شما کسانی هستید که به سبب فضل بیاناتتان خداوند مارا هدایت نموده و به سبب جان فشانیهایتان، در ایام سخت سلولهای وزارت اطلاعات، خداوند ماراثابت قدم گرداند و اکنون نیزما به تبیان و ارشاد ودعای خیر ونصح شما محتاجیم.
باشد که خداوند همه ما راسبب هدایت و ارشاد قرار داده و به بهشت خود شاد گرداند و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۳۹۳/۳/۲۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر