۱۳۹۳ خرداد ۲۸, چهارشنبه

وضعیت وخیم شهرام رادمهر در زندان مرکزی تبریز





شهرام رادمهر زندانی سیاسی زندان مرکزی تبریز در شرایط جسمی وخیمی بسر میبرد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شهرام رادمهر زندانی سیاسی زندان مرکزی تبریز از درد معده، سنگ کلیه و درد زانو رنج میبرد و برخورد دور از کرامت انسانی مسئولین هنگام اعزام وی به مراکز درمانی موجب اعتراض این زندانی سیاسی و بستگانش شده است.
یکی از نزدیکان وی که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: “خانواده پیگیر معاینات خارج از زندان هستند و برای هفته آینده وقت ام آر آی گرفته اند. هفته گذشته هم دوبار به معاینه پزشک متخصص اعزام شده بود. با اینکه به‌دلیل درد و ورم زانو موقع راه رفتن می لنگد، با اینهمه مسئولین زندان اصرار به زدن پابند دارند که تاثیر منفی بر بیماریش دارد. با اینکه مسئولان زندان بعضا برای اعزام بدون پابند موافقت می کنند، اما دو بار هم اصرار داشته اند که شهرام از اعزام منصرف شده است.”
شهرام رادمهر به همراه محمود فضلی، آیت(یوروش) مهرعلی بیگلو، لطیف حسنی و بهبود قلیزاده در شعبه ۳ دادگاه انقلاب تبریز به اتهام تشکیل گروه غیرقانونی به ۸ سال حبس تعزیری و به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به ۱ سال حبس تعزیری و مجموعاً به ۹ سال حبس تعزیری محکوم شده است.
این حکم توسط قاضی ایمانی رئیس شعبه ۶ دادگاه تجدید نظر استان آذربایجان شرقی تایید گردید.
شهرام رادمهر هم‌اکنون در بند ۱۲ زندان مرکزی تبریز نگهداری می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر