۱۳۹۳ شهریور ۵, چهارشنبه

انتقال بهنام ابراهیم زاده به بهداری زندان رجایی شهر

 بهنام (اسعد) ابراهیم‌زاده فعال کارگری زندانی که از ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۳ در اعتصاب غذا بسر می‌برد، امروز شنبه مورخ یک شهریور ماه، در پی افت شدید فشار خون به بهداری زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، بهنام ابراهیم‌زاده که مدت ۱۵ روز است در اعتصاب غذا بسر می‌برد، امروز در پی افت شدید فشار خون به بهداری زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. این زندانی در این مدت، بیش از شش کیلو وزن کم کرده است.
یکی از نزدیکان این فعال کارگری دربند، به خبرنگار هرانا در خصوص دلیل اعتصاب پدرش گفت: «بهنام می‌خواهد مطابق قانون به زندان اوین که در حکمش نیز قید شده است، بازگردانده شود. همچنین درخواست رسیدگی به امور درمانی‌اش را دارد.»
گفتنی است بهنام ابراهیم‌زاده در پی حوادث ۲۸ فروردین ماه بند ۳۵۰ زندان اوین (معروف به پنج‌شنبه سیاه)، به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل گردید. وی در تاریخ ۱۸ مرداد ماه در پی ادامه حبس غیر قانونی خود در بند ۲۰۹ اوین، دست به اعتصاب غذا زد. اعتصاب غذای ابراهیم‌زاده، باعث تبعید غیرقانونی وی از زندان اوین به بند ۱ زندان رجایی شهر کرج در ۲۱ مرداد ماه شد.
این فعال کارگری همچنین از بیماریهای متعددی رنج می‌برد و نیازمند مداوای فوری می‌باشد که با مخالفت مسئولین زندان، مداوای وی به حالت تعلیق درامده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر